17 Haziran 2016 Cuma

ANILAR 4



Az önce gòzüm güldür güldüre takıldı.

Ispanya türkiye maçınabakan eşim reklam arası kanalları geziyordu.

Kızım 2 yıl önceki sözleri aklıma geldi yine ;

-baba güdüy güdüy başlamış (güldür güldür diyor güya )

Bide şöyle derdi hep ;

-du du gedim gedim (dur dur geldim geldim)

-roket=buket (arkadaşı bukete roket diyordu)

-tilli ederim = teşekkür ederim


Nasilda hızla büyüyorsun.

Şımdilerde yatmadan ònce gezegenleri inceliyor.

Youtube çizim videoları açıp , aynısıni çiziyor.

Çarpım tablosunu merak ediyor

Lego friendslerle oynuyor

Ve halen parkta acaba kimle oynasam diye

Sorun yaşıyoruz.

Sorun diyorum çünkü asla kendin oynamıyorsun.

Illa biri olacak.

Sosyal olman güzelde her zaman birini bulamıyoruzki be kızım.

Bu ara kızımla ilgili paylaşım yapıyorum.

Hem unutmamak için anıları,

Hemde yaşadığım günlük sıkıntılardan kurtulmak için.

Bazen bloģumu özel mi yapsam diyorum.

Sadece blog sahibi olanlar okusun.

Istediğim gibi birşey yazamıyorum.

Bır akraba yada tanıdık arkadaş okuyacak diye.

Bu sorunu nasıl çözümlemeliyim ?

Yeni bir blogmu yoksa açayım .o blogu sadece davetliler okusun

Ne dersiniz


8 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çocukken söylenen o tatlı dil yanlışlarına bayılıyorum, ençok roket hoşuma gitti:) benim yeğenlerimin de minik bir hatıra defterinde yazılıdır böyle sözleri hiç unutmam mesela bir tanesi K harflerini B yapardı, kapı yerine bapi, kaptan yerine Baptan (tenten okurken), bloğunu bence özel yapma okusun akrabalar ne olacak ki, dedikodularını yapmıyorsun ki, güzel güzel çocuklarının anılarını yazıyorsun. Tabii sen bilirsin yine de:)sevgilerimle...

ANNEKIZ dedi ki...

Senin yiğeninde tatliymış .dedikodu yapmıyorum ama duygularımı tamda ifade edemiyorum.yüzeysel yazmak zorunda kalıyorum...bilemedimki simdi

ANNEKIZ dedi ki...

Senin yiğeninde tatliymış .dedikodu yapmıyorum ama duygularımı tamda ifade edemiyorum.yüzeysel yazmak zorunda kalıyorum...bilemedimki simdi

Handan dedi ki...

Çocukların bu sözleri unutulabiliyor zamanla, yazman iyi bir fikir bence :) Ben de bir deftere yazmışım kimisini, okudukça unuttuğuma inanamıyorum , iyi ki kaydetmişim :)

Blog konusunu bilemedim :) Benim her şey ortada ya, negatif duygularımı da zaten çok yazıp da kendimi iyice negatife çevirmeyi sevmediğimden bir mutluluk pıtırcığı olarak duruyor :P

deeptone dedi ki...

ya gerçek isimleri vermezsin okusalar da anlamazlar ki. ya nerden rasgtgelcekler de okucaklar yaaa. tahmin mi ediyolar ki blog yazdığını. çok uzak bi ihtimal bence yaaa. raat ol yanii. :)

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Ben de işyerimden birileri okuyacak diye ödüm kopuyor.
Ela nın en çok züfaya (zürafa) ve efituf (eti puf) demesi hoşuma gidiyor. Bol bol kaydetmek lazım

Damla DİNLER dedi ki...

Mitsubishi, Sigma, Samsung, General klima yetkili satış ve servis merkezi, klima modelleri, satış koşulları, bakım, onarım, yedek parça ve aksesuar hizmetleri.Daha fazla bilgi için lütfen internet sitemizi ziyaret ediniz.
http://www.klima.com.tr/
#klima #klimafiyatları #mitsubishiklima

ANNEKIZ dedi ki...

Kızlar tesekkur ederim yorum icin.opuyorum sizleri