12 Haziran 2016 Pazar

ANILAR 1


Iyi geceler , hayırlı sahurlar, mutlu pazarlar herkese...

Simdi yazacağım sey kadınsal durumla ilgili.

Bunu yazicam çünki unutmak istemiyorum.kızım,ilerde okursa bu satırları gülsün.

Ben gece gece cok güldüm.

Sahur icin yumurta haşliyordum.yatağa uzandiğımda anne ocagı kapattinmı diye uyardı beni.

Evet dedim.ama yemiycem.artik sabah yerim dedim.

Neden dedi.

Yoksa ramazan bittimi 😄

Yok dedim.bitmedi.ama biraz hastayım.korkulacak bisey değil dedim.bir kaç gün yemek yicem, sonra gene oruç tutacagım dedim.

Bana ne dedi biliyomusunuz

Biliyorum anne bende bazen hasta oluyorum.kilotum kirli oluyor dedi  😂😂😂

Ben şok 😄ve gülmeye başladim.

Ya nasil akıllı  bu şimdiki nesil.... ( Aslında bu durumu anlatmıstım daha once.cünkü yakalanmıştım.ama ķüçük dediğim kızım yüzüme tokat gibi vurdu bu durumu )

Nasıl dikkatliler, nasıl örnek alınıyoruź gör blogcum.

Unutmamak için bir diğer anımı yazayım size.

ekim ayında ilk üc hafta kızım sürekli her gün cebinden peçete cıkıyordu.

Grip filanda degildi.

Her gün ceplerini kontrol edip kıyafetleri makineye atıyordum.

En sonunda 3. Haftaya doğru neden her gün cebinde mendil var kızım dedim.

Anne dedi.

Sen aklıma geldikçe gözyaşlarımı siliyorum.

BU CÜMLEYİ ASLA UNUTMAYACAĞİM 😢


Yaaa ben şok, ben ağlak....


Canım yavrum seni cok seviyorum.

Allaha emanet ol kuzum.

Umarım bu geceki yazımı beğenirsiniz .

İyi geceler hepinize


NOT: en sevdiğim şey başımı yastığa koyduğumda gelen , temiz nevresim kokusu...sizdede olurmu bu huzurumsu duygu....





2 yorum:

Handan dedi ki...

Oy gözyaşlarını yesinler onun, canım canım :)

Eşine geçmiş olsun.

Akıllı bıdık kızını öp benim için kocaman :)

yorgun anne dedi ki...

Teşekkur ederiz canim.bizde seni öpüyoruz.