12 Haziran 2016 Pazar

ANILAR 2

Bunuda sizinle paylaşmak ve buraya kaydetmek istiyorum .

Bundan yaklaşık 3 yıl önce.

Kızım 3 yaşında.

Bu kız normalde bana düşkün.benimle yatar , beni taklit eder,benim elimi tutar,ne dersem yapar , daha bi sürü şey....

Ne zamanki maddi bişey alınacak iste o zaman babacı olur ve isteğini aldırdıktan sonra , geri benimle takılır 😄

İşte gene bir gün iş çıkışı market alışverişi yapacağız.

Bimdeyiz.

Kız çoçuklar için bir oyuncak set gelmiş.30 liralık pille çalışan mutfak aletleri.

Kızım bunu gördü.

Gözleri parladı.

Hemen elimi bıraktı ve babasının eline koştu 😄

Ve şu cümleleri söyledi:

BABADIM arkandayım BABADIM.
Elini tuttum BABADIM.
Yardım edeyim mi BABADIM 😄

Nasıl sirin nasıl şirin görseniz.hayır babasıda kanıyo.çok seviyo beni diyo.dayanamıyorum diyor.

Halbuki kız sırf cilve 😄

Aldırdıktan sonra gene aynı cadı

Babaya yüz vermez.benimle takılır.

O yaşta bide halen yarım konustugu icin söyledıgı sarkilar guzeldi

Bir arkadaş videoya alın diye çok söyledi.sonra çekerim dedim.erteledim.öyle pismanimki...

TUTU PENSE
İLMAMI YENSE
ARKADAŞIM NİLDA
ARKADINI DÖNSE 😄

Mutlu pazarlar arkadaşlar

Resim : üst komşumun ikramı 😊


4 yorum:

Handan dedi ki...

Hahahah, maymun :)

yorgun anne dedi ki...

😄😄😄

Küçük Mucizelerim dedi ki...

Bu kızlar işlerini biliyorlar

ANNEKIZ dedi ki...

Hemde nasıl 😉