12 Ağustos 2016 Cuma

YAŞASIN TATİLE ÇIKIYORUZ


Herkese meraba...

Haftaya cumartesi sabahı

Doğu karadeniz turuna çıkıyoruz.

Arkadaşımızla.bir karı koca .çocuk yok onlarda henüz.( 2.5 aylik hamile )

Araba kiraladık burdan.

Bmw5 20 miymiş neymiş.cok anlamam markalardan.bir haftalık 4bin lira .yarısını onlardan yarısı bizden.uçağa göre daha hesaplıymış.5kişilik tüm yol parasını düşünce.

İlk istikamet ankara olacak.bir gece kalıcaz.anıtkabirin dibindeymiş otel.ilk kez görücem.

Çok merak ediyorum ankarayı.

İkinci şehir samsun.burayı merak etmiyorum.görmüştüm.bir gece kalıp trabzon a gecicez.

2 gece 3 gün burdayız.sümela başta olmak üzere, yaylası ,pidesi bakıcaz.eşim zaten katü mezunu.rehberimiz o.

Ordan yol üstü sehirler neresi olur bilmiyorum ama 2 gece artvinde kalıcaz.işte tum hayalim burasi.borcka denilen yer...

Dönerken ünye galiba....sonra sivasta kalıcaz bir gece kayınvalidemlerde.arkadaşlarımıza sivas köftesi ısmarlıycaz.


Kayseri filan inicez antalyaya sonra.

Tokatada uğruycaz.yıllar sonra 4 senemi geçirdiğim üniversitemin olduğu yeri görücem...

Bugün otelleri ayarladık.

Eşofman aldım.

Oralar serin olur dimi.

Doğu karadeniz şehirlerini gezenler , nerede ne yenir , ne görulmeli, ne alınmalı ve hangi kıyafetler giyilmeli , yorum yazın ne olur.

Semsiye almalımiýim mesela.

Sandaletmi spor ayakkabımı giyilmeli 😊

Simdi ben biraz araştırma yapayım.

Sevgilerimle....

Not : resim ekmek almaya üşenip krep yediğimiz kahvaltı masası 😊

16 yorum:

Handan dedi ki...

Yaylalar serin olur üzerinize birşeyler al. Ben spor ayakkabıyı tercih ederdim, dağ taş dolaşacaksanız eğer. Şemsiye ya da yağmurluk olabilir. Ağustos'ta çılgın yağmurda yürümem zorunda kaldığımı bilirim. Şu naylon minik yağmurluklardan al bence, en rahat onlar. Gece bardaktan boşanırcasında uağmur yağarsa ertesi gün hava kötü olacak diye korkma havası çok değişkendir. Gölgedeyiz sanıp güneş kremsiz denize girmeyin, alamuk hava deriz bulutlu günlere kıpkırmızı olursun ertesi güne.

Köftesi, döneri, tabii ki karadeniz pidesi, mıhlama, kuymak, fasülye tavası, fasülye turşusu, turşu kavurması yemeden dönmeyin :) Bulursanız köy tereyağı alın. Fındık alın ayıklanmamış :) Trabzon'da hasır işi altınlara bakın. Giresun'da kaleye çıkın. Görele'den geçerken benden selam söyleyin memleketime :)

Harika bir tur ayarlamışsınız. Keyifle gidin keyifle gelin.

ANNEKIZ dedi ki...

Tatlım söylediģin herşeyi yanima alicağım.şemsiye ince yağmurluk spor ayakkabı...dediklerinden yiyeceğim kuymakkkkk 😊 ve inşallah görele tabelasinda resim çekileceğim...çok heycanlıyım .umarim eğlenceli olur.sevgilerimle HANDAN

Yazdan Kalan dedi ki...

Sıcaklardan kaçmak için iyi bir fırsat. Tertemiz havayı depolayıp gelin. İyi tatiller.

ANNEKIZ dedi ki...

Ay hadi insallah canım

SESSİZ PRENSES dedi ki...

iyi tatiller dilerim :)

ANNEKIZ dedi ki...

Tesekkurler canım

Emine Bektaşi dedi ki...

Blogumda şubat mart ayı Doğu-Karadeniz gezi yazım var üç bölüm. Yardımcı olacağını düşünüyorum. Çok güzeldir oralar. Mutlu, huzurlu tatiller canım ❤

ANNEKIZ dedi ki...

Hemen geliyorum okumaya canım.tesekkur ederim.

Gözde'nin Blog Günlüğü dedi ki...

Ne kadar güzel bende hep Karadeniz turu yapmak istemişimdir :)) Tatiliniz musmutlu geçsin :)

ANNEKIZ dedi ki...

Darısı size o zaman .cok tesekkur ederim.

bücürükveben dedi ki...

Ne güzel:) güle güle git, güle güle gel canım, iyi tatiller. :)
sevgiler:)

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol canım 😙😙😙

Naz dedi ki...

Off süpermiş iyi tatiller o zaman size :)

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol nazcım

Naz dedi ki...

Sizi utandırdığıma üzüldüm güzel bir header yapsam sizin için telafisi olur mu acaba :)

ANNEKIZ dedi ki...

Aa cok teşekkür ederim .ben yapın diye demedim inanın.gerek yok sağolun.benimkide pek biseye benzrmiyo ya öylesine yazdim 😊 sevgilerimle