13 Eylül 2016 Salı

expo2016 antalya


Merhaba blogcum.

Hepinize iyi bayramlar.

Bi ses vereyim dedim.

Buralar serinledi bugun sanki.

Mutlu oldum.

Dün expo2016 antalya ya gittik.

Nihayet 😊

Son günleri yaklaşiyor diye bilette ucuzlamış.80 lerden 15lere düsmüş 😊

Çok beğendim.çoçuklara yönelik harika şeyler var.tamamını bitiremedik gez gez.

Bunu size ayrıntılı resimle anlatacağım.

Şuan camasır ve ütüm var 😊

Bide akşam expoda ricky martin ve kibariye konseride vardı.

Onları gördük.iki şarkilık dinledik.

Ricky martin türkiyeden korkmuyorum bu ülkeyi seviyorum dedi ve

Alkış yağmuruna tutuldu.



Hepinize mutlu bir salı dilerim.

Hoşçakalın.

#not: resim antalya phaselis sahili.kışın cekmiştim .

9 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Deniz ve orman bir arada çok güzel, yeni instagram sayfan hayırlı olsun akıllı telefon gerekiyormuş diye biliyorum o yüzden kullanmıyorum instagram. Ütü ve çamaşır için de kolay gelsin. :) Sevgiler:)

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol müjdecim.sanada kocaman sevgiler

Kübra Gülen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kübra Gülen dedi ki...

Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

bayankirpikk.blogspot.com

ANNEKIZ dedi ki...

Hoşgeldiniz 😊

Kadriye Zihni Erdem dedi ki...

Ricky Martin ve Kibariye ilginç seçimler olmuş :-)
Resim harika,bakıp durasım var sabahın bu saatinde

Güzel her şeye özlemle mi doldurdu bizi ne İstanbul

Sevgiler

Handan dedi ki...

Ben mailime istiyorum fotoğraf, bana ne bana ne:)

Naz dedi ki...

Tabii canım korkacak ne var bu ülkede :)

ANNEKIZ dedi ki...

Tesekkur ederim yorumlara