11 Eylül 2016 Pazar

ORDU GEZİSİ

Merhaba herkese.
Döndüm evime.
15 gün oldu geleli.
Ilk hafta 5 makine valiz esyaları yıkayıp , ütülemék ve eve yerleşmekle geçti.
İkinci hafta ise kızım ve benim okulumla uğraşmakla gecti .

Kızım birinci sınıf oryantasyon dönemi için okula gitti.sabah 9 dan öğlen 12ye kadar okulda durdu.pek güzel bir hafta oldu.öğretmeniyle tanıştık.icime sindi , cok sevdim öğretmenimizi.sınifımıza okulumuza yemeği şuyu buyu derken alıştık gerçekten.

Bana gelince bende okullu oldum.birincisi yeniden öğretmenliğe  çalışmaya başladım.ikincisi akdeniz üniversitesinde tezsiz yüksek lisansa başladım.haftasonları ögrencilik yıllarıma geri döneceğim.yani 19 eylül benim için cok heyecanlı yeni bir döneme basĺangıç olacak.

Anlıycağınız hem birinci sınıf velisi , hem çalışan anne hemde yeniden öğrencilik yaşayarak üreten bir birey olacağım.

Bol koşturmacalı bir hayat beni bekliyor.iyide olacak.çünkü antalyada su son 3 yılı yatarak geçirdim.verimsiz geçti.artıları kadar eksisini çok yaşadım.

İşte bu sebeplerden ,size bir haftada ayrıntılı yada ayrıntısız gezebildiğim ,tam 13 şehri anlatamadım.

Evet tam 13 şehir.bunlar afyon ankara çorum samsun trabzon giresun ordu rize artvin amasya tokat sivas kayseri.

Bunlardan trabzon artvin ayrıntıli ve yaylalarıyla birlikte gezildi.bu şehirlerde 2 şer gece kalındı.

Trabzon uzungöl, rize ayder , artvin borçka herkese tavsiye edeceğim yerler.

Dığeŕ şehirlere yarım gün baziları ise daha önce gördüğumuz icin sadece gecerken , birkaç saat ayırdığımıź şehirlerdir.

Sizlere fırsat buldukça yazacağım.telefonda en son ordu resimleri vardı.onları maille aypede yolladım.şimdide aypedden kısaca orduyu yazacağım.  

aslında ilk durak afyonda başladı ama ben yorgun anne idare edin beni olurmu  ;) elime hangi resim gelirse onu anlatacağım size 😘 


Biz orduya , gezimizin dönüş yolunda uğradık. Bazı şehirler giderken, bazıları dönerken gezildi.
ne yalan söyleyim .ordu karadenizin incisiymiş.
temizdi, güzeldi,moderndi.
kimse küsmesin nolur.memleketiyle ilgili olumsuz yazınca alınmasın.


Orduya akşamüstü vardık.evlilik yıldönümüzü orduda geçirdik.10. Yıla teslim olduk ;) 

Ordunun pidesi meşhurmuş.
meşhur pideci denilen yer çok güzelmiş.

Burada bol tereyağlı pideleri yedik ve paranomik şehir turundan sonra sahiline indik.
çok istememize rağmen teleferiğe binmeye razı edemedik beyleri.
teleferiği çok güzel yere kurmuşlar.
Boztepeden sahile harika bir manzara sizi karşılıyor.


Karadeniz gezimizde tereyağına öyle bir doyduk ki.pide ve köfte yemiycez bir dönem sanırım ;) ama çoğu lezzetliydi.kötü diyemem....çaysız olmaz ;)




Meşhur ordu sahili, güzel denizi, ışıl ışıl şehir.
gündüz çok güzel, gece ayrı.
makinedeki
 resimler henuz aypede geçmedi.
elimdeki resimler bunlar .


Bu tepe meşhur boztepe .burda aşagı tekeferik geliyor.biz çok begendik bu sahili .

Burası kaldığımız otelin penceresinden çektiğim manzara.

Sabahın erken saatlerinde koşan birileri vardı.


Bu manzara instagram hesabımdada var.benim gökyüzüm işte bu blogcum 😍



Kaldığımız otel .hilton hampton 😊 



Kızımla ben 😊 



Çok resim , çok yazım var.

ordu biraz az resimli oldu.akşamı orda geçirip sabah erkenden yola düştük.daha renkli yüzümüzü saklamadığımız resimler için facebook ve instagram hesabıma beklerim 😁

Alttaki resimde ünlü sürmene bıçağının azizliğine uğradım .

Yok böyle bir bıçak.

Sanırım bir daha kullanmayacağım.

Iki gün önce yemek yaparken alelacele parmağımı kestim.




Bizde durum şuan bu.

Aşağıdaki resimde kızımın kitaplarını görüyorsunuz.

Dün okuldan binlira ödeyerek aldık.

Kıyafetleri suan 600ü geçti.

Oda henüz kışlıklar alınmadı.

Allah önce sağlık sonra güc kuvvet mutluluk başarı getirsin.

Mutlu bir bayram gecirmenizi dilerim.

Dilerim ülkemizde bayramı rahat geçirir.

Allah devletimizin askerimizin milletimizin yardımcısı olsun.

Biz bu yıl kurban kesemiyeceğimiz.

Tatildende yeni döndük diye bir yere gidemeyeceğiz.

Aileler uzakta.

Çekirdek ailemle, sıradan ama haftayı heyecanla bekledığimiz bir bayram olacak.

En kısa zamanda görüşmek üzere sevgilerimle blogcum 🙏🙋💖



9 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hayırlı, uğurlu olsun arkadaşım, ikiniz için de:))okul masrafları da hayli olmuş Allah yardımcınız olsun, gezide benim memleket de varmış (Giresun) fotolar çok güzel.
Sevgiler...:)

bücürükveben dedi ki...

Unuttum hoş geldin:) ev gibisi yok değil mi?:) bu arada 5 makine çamaşır ah ne zordur bilirim...:((geçmiş olsun.

ANNEKIZ dedi ki...

BÜCÜRÜK VE BEN hosbulduk arkadaşım.

yazmayıunutmuşum geziden sonra , sürekli hava deģışimlerinden dolayı (terle,klima )2 gün ateşli yattık evde.çok şükür geçti.

Evimi , bloğumu, özlemişim.

Utü bitmiyor, yorgunum....

Giresundan fındık aldık.

Daha güzel fotoğraflar var.bunlar bişe değil.

İnşallah paylaşacağım ilerde.

Gerçi sen facebookta görmüş olabilirsin.

Güzel yorumun icin teşekkurler canım.

Handan dedi ki...

Giresunluyum ama Ordu hiç içinde gezmemiş olmama rağmen bence de en güzel Karadeniz kenti :)

Allahım minik şirine büyümüş de ilkokula başlamış, elmize doğduydu yahu :)

Ooo plânlar da harika. Hem öğretmen hem öğrenci hem veli, tam bir eğitim öğretim yılı geçireceksin Mehtapcım. Allah zihin açıklığı ve bol enerji versin.

Haydi bakalım diğer gezilen yerleri de bekliyorum :)

Hoşgeldiniz evinize :)

ANNEKIZ dedi ki...

HANDAN giresunda güzeldi .ama zaman kısıtlı olunca ve coğunluk ordu diyince orduya daha çok zaman ayırdık canım.

Sagranın fabrikasından çikolata aldık .

Eşim ben iskoçyaya heveslenince seni daha gúzeline götürcem dedide inanmamıştım.

Ben seni trabzon sanıyordum memleket açısından.başkasıylamı karıştîrdım.


Gòreleyi gòrmedim.tabeleye uzaktan el salladım.

Cok uyumsuz yol arkadaşımız vardı.bidaha tòvbe onlarla cıkmam.onuda ayrı anlatacağım.

Kızım büyüyor handan teyzesi.daha dün gibi dimi.

Çok hareketli bir yil olcak .

Hoşbulduk canım .

Öpüyoruz

Yazdan Kalan dedi ki...

Evde olmak gibisi yok.
Ordu'yu görmek isterdim ben de Karadeniz'e gittim ama Ordu hiç denk gelmedi.

ANNEKIZ dedi ki...

YAZDAN KALAN yazılarını özledim.bloğuna geleyim .

Emine Bektaşi dedi ki...

Eğitim hayatın hayırlı olsun canım. Ordu güzel şehir, gerçi Karadeniz komple güzel :) Yeniden gezmiş gibi oldum. Sevgiler ve iyi bayramlar ❤

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol hemserim,iyi bayramlar ,opuyorum