14 Ekim 2016 Cuma

HELLO KİTTY

Sanırsın ağustos ayindayiź.öyle sıcak hava.

Şort ve askılımla oturdum ders başına.
annem memleketine gitti babamla.orada doğalgaz yakmaya başlamışlar akşamları.

Inanasım gelmiyor.ben bu vaziyetteyken.

Bugun kemer yolunda yani dibimizde patlama olmuş.

Teror saldirısı.

Canim ülkem hiç güvenli deģiliz.

Fetöyü bitirdiğiniz gibi şunları niye bitiremiyorsunuz bilmiyorum.

Düsünmek istemiyorum artık.

Haberleri izlemiyorum.
pilot okullardanda haberim yoktu bu yüzden.


Neyse birazda güzel seyler yazmalı.

Mesela kızım.
kayu , barbi , winks , elsa ya dair ne varsa aldık.

Simdi durduk yere hello kity cıktı.
kalem kıyafet perde aklinıza ne gelirse istiyor.

Bazılarını alıyorum.

Seve seve kullanıyor.

Bir oncekileri ihtiyacı olana veriyorum.
nede olsa ikinci cocuğuda düsünmüyoruz.

Bakalım disneye daha ne icin para ödüycez.

Evlendim evleneli ilk kez komsum var biliyormusunuz.

Insanın komsusu olması ne güzelmiş.

Cok sukur ikimizinde bir kızı var.
kafa yapılarımızda uyuyor.

Umarım uzun sürer dostluģumuz.

Bu son sözüde faceden aldım.güzel dimi 😉

GÜNAYDIN



Hepinize günaydın.

Uyku dolu gözlerle...

Benim ayılmam lazım.

Filtre kahvemle size bir hello diyorum. 

Kalktınızmı siz ?

13 Ekim 2016 Perşembe

HAYAT NE GARİP

Şuan yattık.

Umarım kızım çabuk uyur.

Kalkıp bir sunum hazırlamam lazım.

Türkiye de eğitim hakkı konum.

Ne kadar iç acıcı değilmi.

Kız çocuklarının okuyamaması , fırsat eşitliği gibi konularda örnek ler bulup , birde slayt hazırlamam lazım.

Eğitim ve ülkemiz...zor konu....

Hayat ne garip...

Birde şunu idrak ettim ki, bana göz makyajı yaramıyo arkadaş.

Başım gözüm ağrıyor.

Rujda yakışmıyor.

Oje filan ayda bir kere belki.

Kısaca tek lüxum saça fön çektirmek.oda kabarmasın diye.

Ve ömrümde ilk defa bu yıl fönsüz gezdim.

Senelerce düz yapmakla uğraşan ben,

Dalgalı saçlarımı 36 yıl sonra sevdim.

Garip dimi.

Kendimi hep cirkin hissettim dalgılı saçla.

Kızım düz saçlı olsun istedim( Allah gönlüme göre verdi )

Neyse şimdilik bu kadar.

Bye bye blogcum.

Not : resimdeki ayıcık 18 yıl önce üniversitede hemşire arkadaşım meralin hediyesiydi.

Kızım o kadar oyuncağı var ama

Senelerdir bununla uyur.

Hayat ne garip....




YORGUNLUK KAHVEM


Telefona yükledim bi uygulama
Deneme yazısı.  
Eğer olursa burdan daha sık yazabilirim .
Iyi aksamlar blog.

12 Ekim 2016 Çarşamba

SÜRMENE BICAĞI PEK KESKINMİŞ 😊

Okullar açıldığından beri yazamıyorum.

Bir koşturmacadayımki sormayın.

En son expo resimlerini yayınlayacağım demişim ( suan aypedden yazıyorum.resimler telefonda yüklü )

Kızımla ilgili bir sürü şey birikti.

Bunları toparlayıp buraya kaydetmem lazım.

Blogdan uzak kalmak beni huzursuz ediyor.unuttum unutuldunuz sanmayın.

Sadece yarın yazacağım diye erteliyorum.ya ders ya ev işi cocuk ....inanin aksamlari bunlarla uğrasmaktan saat 12yi buluyo ve uyuyorum.sabahta 7de ayaktayım.

Pazar günleri de doluyum.sabah7 aksam8 dersim var.

Bu arada tek boş günüm cumartesi.o gun de ogleye kadar kızın tenis dersi var.

Ogleden sonra icin jimnastik arayisindayim.

Cok pis kilo aldik.

Facebook ve instagrama bakıyorum .facebooktan gıcık kapıyorum

Ama özlediklerim var.ve kiximi merak edenler var.

Mecburen resim paylasiyorum.

Instagram adresim gene değisti.

Cunki akrabamdan dolayı.kızımın kitaplarinı paylasmistım.

Hadsizce eleştirdi.

Kendileri cemaatci olunca benim kizıma okuttuklarım la ters düştük.

Yeni adresim bu      honeyangl

Profilim her zaman acık değil.gün icinde acıp kapıyorum

Guvenemiyorum insanlara.

Handancım canım maille değil watsaptan bile sana fotoğraf yollarım.sen benim en özel arkadaşlarımdansın.

Sen hele bi adresini yollada sana kitap hediye edeyim.

İste boyle blogcum.biz iyiz.merak etme .

Yıllar sonra yeniden oğrenci oldum.

Akdeniz universitesi (onceki yazimi okuyanlar bilir ).saka gibi.yeni arkadaslarım var artik.

En kisa zamanda gorusmek uzere .sevgiler



Not: adının kalp icinde yazilip , en güzel yerde , unutulmayıp anılması, boylesi kiymetli dostunun olması, ne guzel mutluluktur.