13 Ekim 2016 Perşembe

HAYAT NE GARİP

Şuan yattık.

Umarım kızım çabuk uyur.

Kalkıp bir sunum hazırlamam lazım.

Türkiye de eğitim hakkı konum.

Ne kadar iç acıcı değilmi.

Kız çocuklarının okuyamaması , fırsat eşitliği gibi konularda örnek ler bulup , birde slayt hazırlamam lazım.

Eğitim ve ülkemiz...zor konu....

Hayat ne garip...

Birde şunu idrak ettim ki, bana göz makyajı yaramıyo arkadaş.

Başım gözüm ağrıyor.

Rujda yakışmıyor.

Oje filan ayda bir kere belki.

Kısaca tek lüxum saça fön çektirmek.oda kabarmasın diye.

Ve ömrümde ilk defa bu yıl fönsüz gezdim.

Senelerce düz yapmakla uğraşan ben,

Dalgalı saçlarımı 36 yıl sonra sevdim.

Garip dimi.

Kendimi hep cirkin hissettim dalgılı saçla.

Kızım düz saçlı olsun istedim( Allah gönlüme göre verdi )

Neyse şimdilik bu kadar.

Bye bye blogcum.

Not : resimdeki ayıcık 18 yıl önce üniversitede hemşire arkadaşım meralin hediyesiydi.

Kızım o kadar oyuncağı var ama

Senelerdir bununla uyur.

Hayat ne garip....




8 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Kolay gelsin canım, Türkiye'de eğitim of ki of bir konu:( makyaj konusunda haklısın bazı yüzlere makyaj iyi gitmiyor, makyajsız doğal, sade haliyle çok daha güzel oluyorlar. Kiminde de tersi makyaj harikalar yaratıyor. Demek sen ilk gruba giriyorsun.
Sevgiler...

ANNEKIZ dedi ki...

Galiba öyle müjdecim.iyi geceler canım.

Handan dedi ki...

İlk ruj sürdüğümde yirmili yaşlarıma gelmiştim artık. Bana hiç yakıştıramıyordum. Meğer tonundanmış. Açık pembe yerine bordo, koyu kahve sürünce güzel oldu :D Göz makyajı severim ama yapmaya üşenirim. Zaten son yıllarda gözümü batıştırıyor :D Saçım dalgalı olsun isterdim. Benimkisi ne dalgalı ne düz. Çok kolay şekil alıyor gerçi ama ne yazık ki sahibinde o yetenek ve azim yok 😝

Eğitim deme bana diyerek ayrılırken günaydınımı da ekliyorum kocamanından :D

ANNEKIZ dedi ki...

Ah handan bende de yetenek yok kuzum

Kadriye Zihni Erdem dedi ki...

Benim saçlarım düz, kıpkıvırcık istedim kızımı
Bana da hayır denmedi

Hayat garip ama genelde güzel

Sevgiler

ANNEKIZ dedi ki...

Evet guzel 😊😘

Yazdan Kalan dedi ki...

Ruj hemen siliniyor. Yiyor muyum ne yapıyorum. Makyaj konusuna çok uzağım. Sadece göz kalemi ve oje kullanabiliyorum. Doğallık cidden güzel, bırak dağınık kalsın saçların.

ANNEKIZ dedi ki...

😊