14 Ekim 2016 Cuma

HELLO KİTTY

Sanırsın ağustos ayindayiź.öyle sıcak hava.

Şort ve askılımla oturdum ders başına.
annem memleketine gitti babamla.orada doğalgaz yakmaya başlamışlar akşamları.

Inanasım gelmiyor.ben bu vaziyetteyken.

Bugun kemer yolunda yani dibimizde patlama olmuş.

Teror saldirısı.

Canim ülkem hiç güvenli deģiliz.

Fetöyü bitirdiğiniz gibi şunları niye bitiremiyorsunuz bilmiyorum.

Düsünmek istemiyorum artık.

Haberleri izlemiyorum.
pilot okullardanda haberim yoktu bu yüzden.


Neyse birazda güzel seyler yazmalı.

Mesela kızım.
kayu , barbi , winks , elsa ya dair ne varsa aldık.

Simdi durduk yere hello kity cıktı.
kalem kıyafet perde aklinıza ne gelirse istiyor.

Bazılarını alıyorum.

Seve seve kullanıyor.

Bir oncekileri ihtiyacı olana veriyorum.
nede olsa ikinci cocuğuda düsünmüyoruz.

Bakalım disneye daha ne icin para ödüycez.

Evlendim evleneli ilk kez komsum var biliyormusunuz.

Insanın komsusu olması ne güzelmiş.

Cok sukur ikimizinde bir kızı var.
kafa yapılarımızda uyuyor.

Umarım uzun sürer dostluģumuz.

Bu son sözüde faceden aldım.güzel dimi 😉

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hello Kitty'li her şeyi çocuklar gibi severim e hem kediciyim, hem de Fener'li:) güle güle kullan canım. Bu arada Feto'yu bitireceklerine asla inanmıyorum insan kendi kendini yakalar mı? En başta kendileri Feto'cuydular. Bunlar aynı kumaşın parçası neresini yakalayıp, neresini tutacaklar tutmuş Atatürkçü, laik ve AKP karşıtlığından başka suçu olmayan Atilla Taş'ı hapse atmışlar. Adamcağız aylardır yatıyor:( neymiş Feto'nun gazetesinde yazı yazmış. Aç kalmamak için kabul etmiş, Feto'ya ne isterlerse verenler ne olacak? Bank Asya kredisiyle Boğaz'da yalılarda oturan o iblis akp yalakası karı-kocaya ve türevlerine kimse dokunamıyor çünkü arkalarında CIA var. Yok canım hepsi DÜZMECE, hepsi YALANDAN mücadele. Bunlar ne pkk'yı, ne Feto'yu bitirirler bitirse bitirse TSK yı bitirirler ve öyle de yapıyorlar...:(

Son yazı çok güzel...
Çenem düştü kusura bakma
Sevgiler...

ANNEKIZ dedi ki...

Canim benim .sevgiler bizden.

Damla DİNLER dedi ki...

Uludağ turları, kış mevsiminde keyifli vakit geçirmek, sömestr ve hafta sonu tatillerini değerlendirmek için en önemli fırsat. Türkiye’nin ilk kayak merkezi olma özelliğine sahip Uludağ’da günübirlik, hafta sonu turları ile sömestr tatilleri dolu dolu geçirmek istiyorsanız sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
http://www.uludagotel.com.tr/
#uludağotel #uludağotelleri #uludağotelfiyatları

Tarık Cantok dedi ki...

Köroğlu Dağlarının zirvesinde, kayak yapmanın heyecanı bir başka! Kartalkaya Kayak Merkezi, birbirinden zorlu pistleri, dağ tesisleri, doğa aktiviteleri, muhteşem manzaraları, after ski partileri ile dört dörtlük bir tatil yaşatıyor.
http://www.kartalkayaotel.com.tr/
#kartalkaya #kartalkayaotel #kartalkayaotelleri

Handan dedi ki...

Annemle ilgilenirken blogları kaçırmışım. Geri dönüş yapıyorum. Eminim çok koşturuyorsundur , öpüyorum seni. Allah güç kuvvet versin :)

Damla DİNLER dedi ki...

Girişimci, Eğitmen, Fotoğrafçı, Marka Koçu ve Yazar Orhan Gürbüz, 3 şirket, 10 hizmet, 11 eğitim markasıyla Türkiye’nin önde gelen girişimcileri arasında yer almaktadır.
http://www.orhangurbuz.com/
#girişimci #liderlikeğitimi #satışeğitimi