12 Ekim 2016 Çarşamba

SÜRMENE BICAĞI PEK KESKINMİŞ 😊

Okullar açıldığından beri yazamıyorum.

Bir koşturmacadayımki sormayın.

En son expo resimlerini yayınlayacağım demişim ( suan aypedden yazıyorum.resimler telefonda yüklü )

Kızımla ilgili bir sürü şey birikti.

Bunları toparlayıp buraya kaydetmem lazım.

Blogdan uzak kalmak beni huzursuz ediyor.unuttum unutuldunuz sanmayın.

Sadece yarın yazacağım diye erteliyorum.ya ders ya ev işi cocuk ....inanin aksamlari bunlarla uğrasmaktan saat 12yi buluyo ve uyuyorum.sabahta 7de ayaktayım.

Pazar günleri de doluyum.sabah7 aksam8 dersim var.

Bu arada tek boş günüm cumartesi.o gun de ogleye kadar kızın tenis dersi var.

Ogleden sonra icin jimnastik arayisindayim.

Cok pis kilo aldik.

Facebook ve instagrama bakıyorum .facebooktan gıcık kapıyorum

Ama özlediklerim var.ve kiximi merak edenler var.

Mecburen resim paylasiyorum.

Instagram adresim gene değisti.

Cunki akrabamdan dolayı.kızımın kitaplarinı paylasmistım.

Hadsizce eleştirdi.

Kendileri cemaatci olunca benim kizıma okuttuklarım la ters düştük.

Yeni adresim bu      honeyangl

Profilim her zaman acık değil.gün icinde acıp kapıyorum

Guvenemiyorum insanlara.

Handancım canım maille değil watsaptan bile sana fotoğraf yollarım.sen benim en özel arkadaşlarımdansın.

Sen hele bi adresini yollada sana kitap hediye edeyim.

İste boyle blogcum.biz iyiz.merak etme .

Yıllar sonra yeniden oğrenci oldum.

Akdeniz universitesi (onceki yazimi okuyanlar bilir ).saka gibi.yeni arkadaslarım var artik.

En kisa zamanda gorusmek uzere .sevgiler



Not: adının kalp icinde yazilip , en güzel yerde , unutulmayıp anılması, boylesi kiymetli dostunun olması, ne guzel mutluluktur.


10 yorum:

Handan dedi ki...

Allah kolaylık ve bol enerji versin :) Ne güzel uğraşlar bunlar.

Kadriye Zihni Erdem dedi ki...

Sürmene bıçağı keskindir ve bulaşık makinasında yıkanmaması önerilir evet :-)

Akrabalarını seçemiyor insan. Mevzuuya yabancıyım ama sinir oldum

Sevgiler

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol handanım

ANNEKIZ dedi ki...

Kadriye evet canim ama yikadim makinede 😊

bücürükveben dedi ki...

Yıllar sonra yeniden öğrenci olmak hoştur, vaktiyle ben de yapmıştım. Cesaretin, azmin için kutluyorum. Tebrik ediyorum.
Sevgiler....:)

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol canım .sevgiler

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol canım .sevgiler

ANNEKIZ dedi ki...

Sağol canım .sevgiler

Yazdan Kalan dedi ki...

Bıçaklar aram hiç iyi değil, neredeyse yemek yaparken de meyve bıçağı kullanacağım o derece.

ANNEKIZ dedi ki...

Aynî ben 😊