18 Mart 2017 Cumartesi

NE DİŞMİŞ ARKADAŞ



Şu diş ne zorlukla çıktı biliyormusunuz.

İki saatte.

Düşünüyorum ben çocukken nasıl çıkardım acaba.

Kızıma yalvara yalvara sinirlerim harap oldu.

En sonunda bitanede yapıştırdım.

Vurdum diye bende ağladım.

O kadar canı azki , acımayacaģını biliyor , ilk düşen dişte deģil ama dokundurtmuyor.

Aynı ben, bende korkaģım.

Bende annemi bu kadar yordummuki....


En sonunda kızıma cekmiycem sadece tek parmağımla bilmem kaçıncı kez diyisimden sonra

Hızlı bir hamle ile

Ve elimde plastik eldiven bu arada

Dışi çektim.

Ve kızımın bocuk boncuk dökülen gòzyaşlarının yerinde

Kocaman bir gülümseme.

Ohh kurtuldum anne!

Sonra yavrummmm diye sarılmalar.


Babamızda gitti sen de 20 ben diyim 30. barbie bebeģi hediye almaya .


Böylece bir cumartesi gecesini kapatıyoruz blogcum.


İyi geceler!


Not: ilk deneme sürüsümü yaptım.

Araba kullanmak sanki zevkli.

Ama korkuyoreeeee ben.

Dur kalk dönmeler fren gaz ..... sonuç direksiyon hakimiyetim çok zayıf , ama öğrencem azimliyim 😂

6 yorum:

Handan dedi ki...

Bizimkiler birinciden sonra hepsini kendileri hallettiklerinden hiç hatırlamıyorum :) Yalnız uzun süre diş periliği yapmıştım :) Bilgiç bir ara şu sıralar param var diye dişleri biriktiriyordu :D İhtiyacı olduğunda verecekmiş :)

Ilk araba kullandığımda kan ter içinde kalmıştım :) Hoş şimdi kullansam da öyle kalırım herhalde, İstanbul'da hemen hiç kullanmadım. Hiiç sevmiyorum sırf ihtiyacım olur diye öğrendiydim zaten :)Sana güveniyorum, yaparsın o işi.

bücürükveben dedi ki...

Ay, ay geçmişler olsunnnn:)))yalnız keşke yapıştırmasaydın yanlış anlama ukalalık, ahkam kesme sakın aklına gelmesin, zaten kendin de pişman olmuşsun :((çocuklar hiç unutmuyor böyle şeyleri çünkü:(( içinden 10, 20 ye kadar say filan sinirlenmeyeceğim de...bulursun bir çaresini anneler yaratıcı olur:) Barbie'lerle gönlünü de almışsınız güle güle oynasın.
Arabadan korkma ya, alışırsın:))kolay gelsin.

BlahBlah dedi ki...

öğrenirsiiiin, hiç merak etme. kimler kullanıyor şu arabayı. sadece kendine güven ve dikkatli ol. o da diğer sürücüler kötü olduğu için, seninle bir ilgisi yok.

ayrıca dişle ilgili şunu diyeyim, öyle bir anı ki, her dişimin nasıl çıktığını hatırlıyorum ve haliyle pek iyi anılar değil. bunları yaşamanız normal şekerim.

ANNEKIZ dedi ki...

Handan keske benimkide kendi becerse

ANNEKIZ dedi ki...

Bucuruk ve ben unutmaz dimi 😔 kac kez özürdiledim kızımdan

ANNEKIZ dedi ki...

Bkah blah eşimde aynı senin dedigini dedi.trafikte herkes iyi araba suruyormu saniyorsun dedi.bilmeyenlerde var diyor